sobota, 30 stycznia 2010

Dziś są moje urodziny


... bardzo mi Jej brakuje.

7 komentarzy:

dareczka feliz pisze...

spóźnione, choć szczere życzenia urodzinowe.

jakie słodkie czekoladki :)

weak-kneed pisze...

dzięki :)

Anonimowy pisze...

A co z tych braków wynika?
Pestka

weak-kneed pisze...

Wynika z tego, że najbliższa mi osoba, chcę się ode mnie odsunąć na wiele kilometrów, bo uważa że...

A ja muszę dorosnąć i zaakceptować Jej wybory, skoro tylko dadzą Jej spokój ducha i widoki na przyszłe szczęście.

Anonimowy pisze...

I nic się nie da zrobić?
Pestka

weak-kneed pisze...

Mogę tylko czekać i mieć nadzieję, że nie odejdzie na tyle daleko by już nigdy nie wrócić.

Ale Ona działa, tak jak jest dla Niej najlepiej, a ja nie mogę kazać Jej rzucić to bo mi Jej brakuje i czuję się jakby mi nagle rękę ucięli.

Życie...

Anonimowy pisze...

Miłość wszystko zwycięża :)
A Ty zawsze możesz powalczyć o to, by miłość faktycznie zwyciężyła, zamiast biernie czekać na oddalenie. Chyba, że tak naprawdę tego chcesz.
Życzę Ci powodzenia w podejmowaniu decyzji :)
Pestka